Verzendinformatie

Bestelling afhalen

U kunt er voor kiezen om uw bestelling af te halen in onze winkel (Langbroekerdijk A 52, 3947 BJ, Langbroek). Nadat u uw bestelling geplaatst heeft ontvangt u van ons bericht zodra uw bestelling klaar staat om afgehaald te worden. Indien bepaalde artikelen niet voorradig zijn, zullen wij dit ook melden. Voor het afhalen van uw bestelling verzoeken wij u om een kopie van de bestelbevestiging mee te nemen en/of uw identiteitsbewijs.


Bestelling leveren

Naast het afhalen van uw bestelling kunt u ervoor kiezen om uw bestelling te laten bezorgen. Hiervoor wordt een bedrag van €6,95 incl. btw verzendkosten gerekend. Na ontvangst van uw betaling proberen wij uw bestelling zo spoedig mogelijk te verwerken en te verzenden. Indien bepaalde artikelen niet voorradig zijn brengen wij u hiervan op de hoogte.


Levertijd

Na ontvangst van uw bestelling (en betaling) wordt uw bestelling zo snel mogelijk verstuurd.

Door drukte of in drukke periodes kan het voorkomen dat uw bestelling langer onderweg is dan gepland.

De bezorgduur van bestellingen naar het buitenland hangt af van de bestemming.


Betaling

U kunt uw aankopen veilig en vertrouwd betalen met iDEAL. Klanten die al een rekening hebben lopen kunnen een verzoek indienen om ook via de webshop op rekening te kunnen bestellen.


Retourneren of ruilen

Alhoewel wij hopen dat u de aangekochte artikelen goed kunt gebruiken heeft u het recht om via de webshop bestelde artikelen binnen 14 dagen na aflevering te retourneren. U kunt het artikel terugbrengen in de winkel of via een pakketdienst retour sturen.


Heeft u een artikel in de winkel aangekocht en wilt u het retourneren of ruilen? Geen probleem! Wij vragen u om hiervoor de aankoopbon mee te nemen naar de winkel. U krijgt uw aankoopbedrag terug of dit kan verrekend worden met artikelen die u op dat moment aankoopt.

Meer over retourneren en ruilen…


Artikel niet leverbaar

Indien een artikel onverhoopt niet (meer) leverbaar is proberen wij in overleg met u een alternatief artikel te zoeken. In dat geval nemen wij telefonisch of per mail contact met u op. Mocht dit niet mogelijk zijn, dan krijgt u uw geld terug.


Klachten

Wij proberen u zowel in onze winkel als via de webshop zo goed mogelijk van dienst te zijn. Heeft u ondanks dat toch een verkeerd of een defect artikel ontvangen? Neem dan contact met ons op, zodat wij ervoor kunnen zorgen dat uw klacht naar alle tevredenheid wordt opgelost. U kunt uw klacht indienen via het contactformulier op de website, een mail sturen naar info@vandijkbouwmaterialen.nl of bellen naar 0343 561702 (alleen binnen onze openingstijden).


Garantie

Op alle aankopen die u in onze winkel of via onze webshop doet krijgt u fabrieksgarantie. De duur van deze garantie kan verschillen per product en merk. Bij sommige merken (bijvoorbeeld Makita, Festool en Metabo) kunt u uw product registreren om de standaard fabrieksgarantie te verlengen. Wij vragen u om bij een garantieaanvraag het aankoopbewijs te overleggen.


Privacy

Om een artikel via onze webshop te kunnen bestellen hebben wij gegevens van u nodig, zodat wij de artikelen op het juiste adres af kunnen (laten) leveren en contact met u op kunnen nemen als er vragen zijn. U kunt ervoor kiezen om uw gegevens te registreren, zodat u de volgende keer snel met uw e-mailadres en persoonlijke wachtwoord uw bestelling kunt plaatsen. Daarnaast kunt u kiezen voor de optie “direct afrekenen”, zodat u geen account hoeft aan te maken. Wij wijzen u er graag op dat registreren een aantal voordelen met zich meebrengt. U kunt dan uw bestelhistorie inzien, een verlanglijst aanmaken en uw volgende bestellingen makkelijker plaatsen.

Wij gaan zorgvuldig met uw gegevens om.

Meer over privacy…


Algemene voorwaarden

Op al onze leveringen zijn onze algemene voorwaarden van toepassing.

Klik hier om de algemene voorwaarden te lezen…